Желязков: Цените растат заради икономически процеси, не заради еврото
Желязков подчерта, че е необходимо балансът между икономически растеж, доходи и разходи да бъде запазен, за да се гарантира по-добро функциониране на икономиката
"Секторът е сред най-подготвените за въвеждането на еврото", заяви министър Мирослав Боршош
„Ние от Министерството на туризма проведохме редица срещи с бранша и изчистихме ключови въпроси още преди старта на кампанията. „Единството е сила“ – това е мотото на кампанията и ние сме тук, за да отговаряме честно на въпросите: защо, как и кога ще се случи този процес“.
Това заяви министърът на туризма Мирослав Боршош в Бургас по време на старта на националната информационна кампания за въвеждането на еврото в България.
Той очерта и основните ползи за сектора: повече стабилност и доверие в дестинацията, по-силен международен имидж на България като модерна и интегрирана европейска държава, предимства за бизнеса чрез намаляване на разходите и рисковете, по-лесни и предвидими пътувания за туристите, както и по-благоприятна среда за устойчиви инвестиции.
Министър Боршош използва случая, че информационната среща се провежда в Бургас, за да благодари на кметовете по южното Черноморие и подчерта, че този сезон е доказал силата на партньорството между държавата, местната власт и бизнеса.
„Южното ни Черноморие е ярък пример за това как съвместните усилия могат да гарантират качествен туристически продукт. Поздравления за постигнатото този сезон“.
Желязков подчерта, че е необходимо балансът между икономически растеж, доходи и разходи да бъде запазен, за да се гарантира по-добро функциониране на икономиката
Днес в Бургас бе откриването на информационната кампания за въвеждане на еврото в България
Коментари (0)