Информационната кампания на Здравната каса вече на пет платформи
20% ръст на пациентски сигнали благодарение на електронните досиета, отчитат от НЗОК
Информацията в приложението е представена на разбираем за пациентите език и осигурява достъп на родителите до здравните досиета на децата им до навършване на 18 г.
Мобилното приложение еЗдраве вече има над 200 000 активни потребители, които имат достъп до всички техни данни от Националната здравноинформационна система (НЗИС) – прегледи, направления, рецепти, ваксини, хоспитализации, лабораторни резултати и др., съобщиха от пресцентъра на "Информационно обслужване".
Само през тази година над 110 000 души са сдвоили здравното си досие с приложението, като 75 000 от тях са го направили чрез посещение в офис на "Информационно обслужване", Районната здравноосигурителна каса (РЗОК) или Регионалната здравна инспекция (РЗИ), а останалите – с квалифициран или облачен електронен подпис.
„еЗдраве е категоричният лидер в България сред приложенията в категорията „Здраве и фитнес“ и води в класациите за най-сваляни апликации в App Store и Google Play“, каза Бранимир Петаков, ръководител отдел „Мобилни приложения“ в "Информационно обслужване". По думите му, то е сред най-иновативните в Европа и първото в България, което обединява данните за пациентите на национално ниво.
От края на август функционира и новият модул „Здравна библиотека“ на Националната здравноинформационна система, който е достъпен през уеб портала my.his.bg и еЗдраве. Той събира на едно място проверена информация, предоставена от Министерството на здравеопазването, партньорски институции и експерти в различни области и вече съдържа над 70 публикации, свързани с грижа за бебето, ваксините, здравословното хранене и др.
Информацията в него е представена на разбираем за пациентите език и осигурява достъп на родителите до здравните досиета на децата им до навършване на 18 г. През приложението родителите могат да получават нотификации за предстоящ профилактичен преглед, изследвания и ваксини, както за тях, така и за децата им.
20% ръст на пациентски сигнали благодарение на електронните досиета, отчитат от НЗОК
"Посещението в кабинета на личния лекар е задължително и не трябва да гледаме на него като на досаден ангажимент", каза още Силви Кирилов
Коментари (0)